Paus i kaos

Efter en dags packande så känns det ändå som att jag fått lite, lite gjort. Men det tar tid, det är ett som är säkert! Har packat ner ett och ett halvt köksskåp och alla mina prylar i badrummet. Det syns liksom inte att det har hänt nåt, men det kan ju bero på att det är otroligt stökigt i lägenheten nu också i och för sig. Det låter ju så enkelt när man tänker på att allt bara ska ner i lådorna. Möblerna ska ju stå kvar, så det är ju ett par (klumpiga) problem mindre trots allt. Jaja, om vi gör lite varje dag så har vi faktiskt 14 dagar på oss. Det ska funka fint.

Nu ska jag ut och springa en runda som omväxling, fick mersmak efter mina 5 km igår. Dock blir det nog inte en lika fin runda idag, naturmässigt sett. Men men... Kroppen blir glad ändå den!

Sen blir det hem och mysa ner sig så gott det går mellan flyttkartonger och dammråttor. Lite spikmatta på det så känner jag nog lugnet återvända.

Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0