Sista veckan

Helgerna är inte alltid min melodi att blogga på. Denna helgen har det varit många och mycket så det har absolut inte blivit av. Puh.

I lördags var vi på Linda och Stefans 25-årsfirande. Det blev en sen "kväll" med mycket mingel och god mat. Jag hoppas att jag får sno lite bilder av Frida, eftersom jag överlät ansvaret av bildtagande till henne (med hennes kamera som är lite bättre än min mobilkamera).

Igår hade vi lite avskedsmiddag med våra föräldrar och mina syskon. Det var kul att få samla alla på ett litet mer formellt sett ändå. Sedan kommer vi inte få se dem på minst ett år! Det blir ju lite prat på skype med webcam, och kanske nåt besök från nån?! Det hoppas vi på.

Denna vecka är det jobb på måndag, onsdag och torsdag. Däremellan blir det packning, städ och att säga hejdå. Skrämmande, spännande, härligt och sorgligt. Tror inte jag haft den mixen av känslor förr.


När man googlar på Australien så är detta första bilden som kommer upp:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0