Städning pågår

Just nu håller jag på att renskrubba lägenheten på alla sätt och vis. Puh, det känns nästan som om 2 grisar har levt här ibland! Nejdå, men det tar allt tid när man väl sätter igång. Nu kan man inte ta alltför många pauser heller, för nu måste det bli klart! S är uppe i Stockholm under helgen för att springa Lidingöloppet, så städningen föll på min lott. Naturligtvis har han hunnit hjälpa till en massa, men det blir jag som får göra de små finjusteringarna. Städning är inte, och har aldrig varit, min starka sida. Jag är en liten slarvmaja, men nu ska jag försöka göra mitt bästa. Vill ju att våra hyresgäster ska ha det så bra som möjligt här! :)

Snart snart är vi här, jag tror nog det får bli en liten lägenhet vid St Kilda beach ändå:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0