The perfect cut

Ibland har man lite småtur! Som jag idag.

Eftersom jag var ledig så tänkte jag se om det fanns nån ledig klipptid hos någon, nånstans (jag är en av dem som inte har "egen frisör"). Gick och handlade imorse och såg då att det fanns en salong på torget. Vi testar, tänkte jag. Skrev in numret i mobilen för att ringa och boka tid efter klockan tio när salongen öppnat. Sagt och gjort. Tre timmar senare infann jag mig på Sax o Vax. Det visade sig att salongen bara var två dagar gammal och att de hade öppningserbjudande på klipp. Så lämpligt! Vilket flyt liksom... Det brukar alltid bli så dyrt när jag klipper mig nämligen. Ynka 240 spänn fick jag lämna kvar när jag en timme senare lämnade salongen. Rena herrklippet ju! Så billigt har jag nog aldrig kommit undan hos någon frisör! Dessutom blev jag riktigt nöjd. Typiskt att hitta en favoritfrisör två veckor innan man ska flytta tvärs genom klotet. That's life folks!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0