The Reader

Idag är det tisdag rätt och slätt. Min dag har börjat i lugna takter, eftersom det inte blir jobb förrän senare. Skönt med en lugn start!

Hade tänkt börja packa ner mitt liv lite smått i flyttkartonger och sopsäckar. Allt lite huller om buller. Vi har hyrt ut lägenheten möblerad, så det är bara de personliga prylarna som ska upp på loftet. Men det är ju trots allt en hel del när man väl börjar kika in i alla skåp och skrymslen. Det är väl bara att börja nånstans helt enkelt. Frågan är var? Kläderna hade varit det lättaste, men man behöver ändå använda några av dem innan vi åker. Men kanske de allra tjockaste vinterjackorna och skorna. Ja, vi får väl se... Det blir en mjukstart på den fronten med känner jag.

Har hunnit bunkra upp med massa böcker som jag ska ha med mig. Hela 8 stycken pocket blev det! Därefter får jag börja läsa på engelska. Oh my dear God. Böckerna tar ju ändå lite plats i resväskan, så jag får nog försöka muta Bella med några decimeter av hennes handbagage eller nåt (Jepp, Bella ska hänga med i en och en halv månad!).

Exakt tre veckor kvar idag!


Något att göra på stranden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0