Älska Strawberries

Har vart ute och gått en mil för att jag absolut inte har nåt annat att göra. Gick utan nåt direkt mål, och roade mig att kolla på fina hus osv. Rastlös är jag. Nu lääängtar jag till att åka vidare. Om vi hade stannat i Melbourne i 6 månader (som vi ville) så skulle vi åkt vidare nu i helgen. Nu var vi ju tvungna att gå med på 7 månaders kontrakt för att få denna lägenheten, och ingen större fara är väl det egentligen?! Men ja, ändå. I'm done here.

Har i alla fall också varit och hämtat ut biljetter till fredagens lilla event. Då ska vi på Pablo Fransisco som ett litet sent firande av Stians födelsedag. För er som inte vet så är han världens bästa komiker, Pablo alltså. Youtuba om ni vill skratta tills ni storknar.

Nu ska jag kolla snart äta massa jordgubbar, tror att det är jordgubbstider här eftersom en burk kosta typ 10 spänn. Det var ju bara att bunkra.

Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0