Apoliva kaos

Kommer ni ihåg att jag skrev om utförsäljningen på Apoliva som antagligen, om jag inte fattat det fel, skall utgå.

Fattar ni vilken lycka? Vi var så taggade, klockan 2 sprang vi till matsalen för att vara först. 8 stoooora kartonger fyllda med roliga prylar. Det var kaos, alla grävde, alla trängdes, alla ville ha det bästa. Jag var tvungen att ställa mig en bit bort ett tag för jag var så full i skratt över hur folk plötsligt betedde sig när allt kostade 10 kr...

Men det fanns allt - i mängder! Jag shoppade loss för ca 300 spänn och fick 3 stora påsar med mig hem! Kul va? Även fast det är aningen pinsamt med tanke på hur laddade vi var inför det här! ;) Men ni fattar väl ironin, sånt här händer inte ofta på jobbet en tråkig vardag ;) 

Fast på vissa grejer var det liksom - I can see why its rea! ;) Ett ordspråk jag tror Nina kom på! ;)

 
Puss&Kram från moi!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hehehe ordspråk vet jag väl inte om det kan kallas ;) Men jag kan tänka mig hur människor verkligen kastade sig över, galet... Du skulle sagt "ordspråket" högt där så att alla hörde och skämdes haha...

2010-04-22 @ 01:46:12
URL: http://sistersisters.blogg.se/
Postat av: Madde

jag ser mig verkligen dig framför mig bara stå och skratta typ ;) svårt att tro att du vågade slåss om alla produkter :P hahah

2010-04-23 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0