Howdy

Här har ni oss, två stinkande svettpölar. Precis hemma från varsin springrunda, S längs havet och jag i parken. Jag hade lätta fötter och min energi tar aldrig slut känns det som. De senaste dagarna har vi simmat, sprungit, gått och bara levt livet. Själen trivs verkligen här! Önskar att jag kunde telepatera över er allihop så ni fick en gnutta av vår vardag.

Idag har vi också varit på Helly Hansen, jag valde ut en vinterjacka och S tittade på thermobyxor till sin kollektion. Nu har jag, enligt mig, den snyggaste jackan i många säsonger för mindre än 500-lappen. Väldigt nöjd! Vi kommer nog bli tvungna att skeppa hem kläderna. Man måste ju tänka på tullen också, kanske verkar lite skumt att smuggla ett helt sortiment...

Nu är det dusch, ha're!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeg er kjempefornøyd med min HH-vinterjakke fra Melbourne, men nå er den for varm, he he!

Misunner dere ikke å pakke når dere skal videre nordover.....

2010-04-18 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0