Lite skit i hörnen...

Hej därhemma!

Gissa vad jag ska göra idag? Jag ska städa som en tok. Rengöring ska få en ny betydelse från och med idag. Stian kom på den briljanta idéen att jag har i uppgift att grovstäda lägenheten, så att det bara blir att polera ytan när det är dags att lämna. Sagt och gjort... Stian är väl medveten om mina begränsade städkunskaper efter att själv ha konstaterat att min första lägenhet i Kärra innan utflytt "måste vara den skitigaste någonsin...". Nåja, det är mer än ett halvt decennium sen.

Det är inte det att jag tycker det är speciellt tråkigt att städa (det kan faktiskt vara riktigt trivsamt att pyssla och greja med lite musik på). Dock är jag en typisk sån som sopar damm under mattan och hoppas att det ska försvinna av sig själv - nångång, i framtiden. Men idag, IDAG... är det alltså dags för nya tider...

Shower Power funkar varje gång, står det på förpackningen:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D Fin blogg :)

har du varit inne på min?

Gillade du den?

Om du nu gjorde det så kanske du vill följa den via bloglovin? :)



Kram!

2010-04-20 @ 06:20:02
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: Christina

Lycka till!

mamma

2010-04-20 @ 20:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0