Liten värmebölja

Varning för tråkigt väder-inlägg! (Jag irriterar mig i hemlighet på folk som bara pratar om väder och vind, men till min fasa är jag *surprise surprise* en av dem. Kasta sten i glashus kallas det visst...)

Vi har haft en ovanligt varm påsk här, om man ska se till statistiken. 7 grader mer än vanligtvis den här tiden på året säger nyhetstanterna. Även om vi inte har nåt annat år att jämföra med så är vi kanske lite förvånade ändå?! Den sk "hösten" har vi inte sett mycket till... Nu är klockan 19.00, det är beckmörkt (solen går ner mycket tidigare nu) och 25 grader i luften. Stian är ute och tränar simning och jag sitter i bikini på balkongen. Hittills är hösten alltså väldigt, väldigt  bra här! Antecknat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0