Rätt svar...

Vill säga grattis till Anne-britt på http://www.abfoto.net/ som gissade alldeles rätt... :) It's me, Bells!

Tänkte att det ju kan vara kul för N och S att höra uppdateringar från Sverige också. Bland annat kan vi ju säga att blondinbella har startat en ny talkshow, att nya avsnitt av simpsson och 2 ½ män har kommit. Att Anna Bergendahl vann melodifestivalen - ni vet hon som var med i idol? Fast det finns ju aftonbladet iofs, så nu får jag sluta...

Eftersom antagligen australien-bilderna är populärare får jag anstränga mig extra med mina sverige bilder nu... Men vad sägs om denna?

Johans katt Festis. Man blir ju full i skratt...


Kommentarer
Postat av: Christina+Uwe

Kul att du är tillbaka på bloggen Bella. Vi har saknat ditt skrivande! Fotot är bara så bra. Vi tycker att det kunde vara ett roligt foto för en fototävling om djur.

Kram mamma o pappa

2010-04-06 @ 19:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0