Rubrik

Hejhej!

Blir en liten uppdatering ändå. Kan inte hålla mig ifrån hehe... Nejdå, men vi kan använda cirka 50 mb per dag. Jag är lite svart eller vit ibland förstår ni. Det är allt eller inget, men nu har alltså Stian sagt att det går bra. Sålänge vi inte surfar runt överallt och ingenstans.

Ska iväg en liten sväng och handla det nödvändigaste, och sen blir det nog en liten träningsrunda. Kanske blir det jobb senare idag, lite beroende på när vissa specifika telefonnummer blir godkända o.s.v. Men det är också en stoooor/låååång översättning pågång (de ringde och "varnade" igår hehe). Så jag räknar med att det blir lite jobb i veckan och nästa. Men det är jag bara glad över. Att översätta data-dokument är faktiskt riktigt roligt, jag har blivit grym på en massa termer som har med teknik att göra. Och det är sannerligen ett hål i hjärnan som behöver fyllas på.

Ha det fint allihop, njut av våren! Glädjande att höra att Bella äntligen läst DaVinci-koden, tror det var minst ett år sedan jag lät henne låna boken av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0