Torsdag idag

Hejhej!

Här sitter jag i min ler-mask, gulligt va?!?

S har äntligen fått ordning på vår dusch som varit lite störande. Lagom tills det att vi bara har några veckor kvar att bo här, men men... "Felet" är duschstrålarna som varit så hårda att det kännts som man amputerat en leverfläck varje gång de har nuddat huden. Det var visst lite skit inne i själva röret som skapade detta sylvassa vatten, men nu är det puts väck. Gött.

Annars då? Tja, Stian har köpt ÄNNU en HH-vinterjacka (väldigt lik den andra, men inte enligt honom?!). Jag funderar faktiskt starkt på att slå till på en jag med (notera: en). Vi ska ändå bo bland isbjörnarna i framtiden och jag kommer bara bli sur om jag behöver spendera dyra pengar på vinterkläder som jag hatar. Jag vet hur jag fungerar. Man får se det som en investering i gott humör helt enkelt.

Hoppas ni har en fin och solig vårdag! Hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0