Torsdag

Idag har vi spelat tennis, något som vi borde börjat med för nåt år sen. Eller vi har snarare pratat om att spela i några år men först nu har det blivit av. Stian vann på Tie Break, men jag ser att jag har bäst potential inför framtiden faktiskt. Om man ska se det rent objektivt alltså. Jag behöver mitt inspelade rack hemma och lite mer träning för att komma in i dom gamla takterna. Stian har redan börjat gnälla över fel på hyr-racketen osv. Det är bra att han kommer ur balans över såna petitesser.

Annars? Stian har läst ut en bok på 500 sidor på tre dagar vilket är väldigt förvånande. Han har knappt varit kontaktbar, och jag visste att dagen skulle komma när han åter blev en nörd.

All träning jag gör är för tennis-säsongen ;)

Här pratar jag med Stian och jag kommer ihåg exakt vad jag sa:
"Glöm inte att köpa mjölk".


Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Stå på Nina, viktig å ha "killer-instinkt"!

Hmm, Stian og bok, hvilken???

Er på Skeikampen, MYE snø, klisterføre......

Mor

2010-04-02 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0