What a beautiful morning in my life

Vaknade upp efter en ryckig sömn, eller vad man ska kalla det. Fick upp rullgardinen och blev genast på bättre humör. Ahh, ännu en dag här i Melbourne! 5 minuter senare satt vi och pratade om hur gött det ska bli att åka härifrån typ. Nejdå, men ska bli gott att röra på sig lite. På lördag kommer en tjej och spanar in lägenheten, den är ju het på markanden just nu. Man kanske borde försöka sälja den i smyg. Låtsas att man äger den. Ett klipp på 4-5 mille hade suttit fint, men inte bedrägeri kanske.... Bostadspriserna är ju förövrigt helt galna här. Man förstår att folk måste dela på hus osv. Det går ju inte på annat sätt.

Stian gick hur som helst och simmade, men jag hade absolut ingen lust med det idag. Tog med mig kameran och ut på en springtur istället. De har äntligen fått bort Formel 1-bygget (det tog några veckor...) så nu är det fritt fram i Albert Park. Gött. Börjar gilla att röra mig i dom områdena igen. Var ju alltid där i november-december typ... Nu är det dusch och pasta. Håll till godo med lite fräscha bilder sålänge:


Man ser det inte här, men det sitter typ 20 asjobbiga fåglar i palmen
och äter bär eller nåt. Hela dagen...:


Stian kollade på simvideo, men det blir nog tvunget med simlärare
så småningom också:





Mina skor är inte särskilt hela längre kan jag säga:



Ute på "bryggan" brukar pelikanerna hålla till, men icke idag:

De svarta svanarna fraktades bort under Formel 1, och det var väl
tur det. Men nu är de tillbaks:


Påväg hem igen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0