Bloggkrångel

Det känns som att bloggen krånglar en massa nu. Inlägg som inte vill visa sig osv. Hoppas att det snart ordnar upp sig? Skumt. Har ju bloggat varje dag nu ju, och då ska den passa på att jobba sig. Typiskt.

Jaja, helgen här ser ut att bli ännu en värmechock. Inte de 43 graderna som var för nån månad sen, men en lång bit upp på 30-skalan. Stian ska tyvärr jobba 6 dagar i rad nu (han passar på innan vi får finbesök från Norge nämligen) så han kommer vara iskall av all AC. Ingen sol där inte! Jag däremot ska sola och plaska som aldrig förr.

Och vet ni vad? Jag har fått ett till jobb. Bra va?! Vi får se vad det är, för det är inget normalt jobb direkt... Jag ska vara personlig assistent till folk/"kändisar" som vill ut och shoppa, ut och fika eller ut och gå ärenden. Jag ska bära shoppingkassar och assistera med det som behövs. Dessutom har vi livvakter som vaktar oss och paparazzi tätt i hälarna. Allt är bara ett spel för gelleriet, men agenturen som jag kommer jobba för hyr alltså ut detta "Kändiskoncept". Det är tydligen jättestort i Los Angeles (vilket inte förvånar mig alls...). Vad jag fattat det som så kommer jag mest bära på Louis Vuitton och Chanel-påsar och få betalt för det. Inte mig emot faktiskt.

Vi höres snart igen! ikväll ska vi på Pizza and Beer-night hos Nadine, en kollega till S. Då ska vi också få nyckeln till hennes lägenhet som våra gäster ska låna medan hon är i U.S.A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0