Det rullar på

Idag har jag haft träningsdag med My Melbourne Paparazzi, mitt nya jobb. Roligt och definitivt annorlunda. Vi gjorde riktiga photoshoots ute på gatorna där det myllrade av folk. Jag och en annan tjej fick turas om att vara kändis och det var ju minst sagt en speciell upplevelse. Det är inte varje dag man har en två meter livvakt bredvid sig och paparazzi som skriker ens namn samtidigt som de springer efter en för att få den bästa bilden. Folk stannade och vände på huvudena och plötsligt kom jag på mig själv med att skriva autografer. Nejdå, så illa var det ej, men man levde sig definitivt in i rollen.

På Måndag ska vårat team vara med i Australiens största tv-show, Today Tonight. Det blir riktigt kul, det ska komma ett tv-team och göra ett reportage om oss - eftersom det är en ny grej i Australien. Än så länge finns det bara i U.S.A och England tror jag, och där är det ju en succé. Mitt utländska tv-genombrott är alltså på G haha... Kan ju gå hur långt som helst efter detta :)

Kram på er, nu ska jag gå iväg och handla middag! Är jättesugen på sushi...




Kommentarer
Postat av: Linda

Ditt jobb verkar ju vara hur roligt som helst ju! Roligt att det finns sånna där crazy jobs ändå tycker jag. Det skulle jag definitivt vilja testa..Bra på cv:t också ala som ser det blir intressade och bara måste ta in dig å intervju för att få veta mer.:) Puss

2010-02-24 @ 15:55:42
Postat av: Christina

Grattis till ett annorlunda jobb måste jag säga. Det känns ju mer som underhållning men att få betalt för det är ju inte fel. Du kommer nog att få det roligt tror jag. Kram mamma

2010-02-25 @ 20:19:43
Postat av: Angelika

Hehe...du får berätta mer om ditt nya jobb! ;) Verkar knäppt men roligt!!! =)

2010-02-27 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0