Happy Valentine

En trött söndag hos oss. Det blev ett lååångt te-party igår! Och jag var inte avundsjuk på S som skulle upp och jobba idag. Stackaren. Men men, så blir det när det vankas party. Kul hade vi, även om det serverades misstänkt lite te.

Idag är det visst Alla Hjärtans Dag också. Har gått förbi mig lite, även om man sett lite hjärt-skyltningar i butikerna o.s.v. Egentligen är det väl inget speciellt mer än att det blir en liten köphets, men visst är det väl trevligt med en liten "högtid" i kärlekens tecken kanske?! Viktigare för mig idag är att äta lite god sushi och njuta av sista dagen på St Kilda Festival. Det är mycket som händer här idag, alla vägar är avstängda för bilar och ett gigantiskt nöjesområde har tatt plats. På stranden är det Beach Concert, massa olika band och artister spelar hela dagen lång. Lät riktigt bra när jag gick förbi förut. Blir kanske en tur senare ikväll när S kommer hem. Måste vila lite först också. Hm, kanske kan kombinera båda. Lägga mig på stranden och lyssna på musiken?! Maybe baby.

Lite bilder från gårdagen får ni i alla fall här:

Födelsedagsbarnet Mia:

Sötsliskiga cupcakes:

Hur mycket gott som helst:

Fina damer:

Visst tog vi temat på allvar:

En polaroid-kamera var längesen man såg:

Ja må hon leva:

Kommentarer
Postat av: Anne-Britt og Hans-Erik

Ikke ofte vi kakeparty her hjemme, men det ser jo godt ut! Hi, hi, snart bare en uke igjen til avreise...

2010-02-15 @ 20:27:08
Postat av: Jessica

Hej Nina! Tänkte hörsamma din önskan om ett "livstecken" från Stigs Center. Har med nöje läst din blogg några gånger. Härligt att höra att du lever livet och mår bra där på andra sidan klotet. Vi pratar allt om dig i mellanåt på jobbet. Allt är som vanligt där. För egen del har jag börjat fundera på att söka lärarjobb till höstteminen och sambon o jag har köpt hus, äntligen! Hoppas att koncerten var lika lyckad som "te-partyt"! Ta väl hand om dig! Kramar, Jessi

2010-02-16 @ 01:19:13
Postat av: Nina

Hej Jessica!

Vad kul att du skrev! Jag antar att kortet har kommit fram =) Det var bra det, man vet ju aldrig vad som kan hända med en liten pappersbit på den långa vägen. Hoppas att du ser att jag svarar här nu då hehe...



Vad roligt att ni äntligen hittat hus, det måste ha varit en lång process! Skönt att letandet är över. Grattis till nya husägare då!



Vad kul att du funderar på att ta upp lärar-karriären också, det skadar ju inte att söka i alla fall?! Det är ju väldigt bra arbetstider och lov, trots allt.



Ha det jättebra!



Kram Nina

2010-02-17 @ 00:55:54
URL: http://sistersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0