Igår och idag

Hittade massa bilder på mobilen, från både då och nu. Alltid kul att gå igenom gamla kort, vissa har man inte ens sett känns det som. Så, här kommer ett litet gäng i alla fall.

Hur små är vi inte här då haha? Typ 12:

Synne och jag på Indiska. Vet inte riktigt när, 1-2 år sedan kanske:

Ingen aning om vart vi är påväg här:

Lübeck sommaren 2009:

Scharbeutz - världens bästa plats på denna jord:

Sträckläste Da Vinvi-koden:

Ulf och Roger - grillmästarna. Varberg, Juni 2009.:

Det skrämmande är att jag faktiskt ser ut som en fiskare. Jag fick ju
flest i och för sej. Sommaren 2009:


U2:s fantastiska scen:

Andreas fläktar modellerna:

I Sarpsborg, även detta i somras:

I en klädbutik:

Alla i denna familj har verkligen jättedålig syn, tyvärr:

Synne, jag och en bjässe. Och en ganska rolig bebis till höger om mej:

En present - tipset är från KP, hahhaa:

Zimba i Varberg, så gullig:

Pingviner på Akvariumet här i Melbourne:

Queen Victoria Market, för nån månad sen tror jag:

Middle Park, fantastiskt! Vi var påväg hem från en indisk restaurang
och försökte fånga solnedgången. Båten som ni kanske också skymtar
är påväg till Tasmanien:


Kommentarer
Postat av: Anki

Hej Vad roligt att titta på en hel del "gamla" kort.



Vi har packat inför vår resa nu. Åker i morgon bitti. Skall bli riktigt härligt och förhoppningsvis en hel del värme, nu är vi så trötta på all snö.



Hälsa till alla från oss.

2010-03-02 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0