Sommar i luften

Vilken härlig sommar vi har! Stabilt sommarväder varje dag nu i flera veckor känns det som. Det utlovas alltid lite regn, men väderomslagen i Melbourne är snabbare än vad metrologerna hinner med. Bra det, när det är åt det positiva hållet! Jag måste nog gå i terapi för att klara av vinter och kyla igen, det är nog en fobi jag har. Jag kan inte se något positivt alls med mörker och snö/regn. Jag önskar att jag kunde... Att jag var en såndär person som sa: "Inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Haha, låter inte som jag alls. Ångest, blek med blöta fötter och förstörd frisyr. Nej. Detta land är rena motsatsen, tyvärr liiite väl långt bort från tjocka släkten och andra fina. Det prioriterar jag ju högt, och man får se till att slänga in många resor i framtiden. Fast vi får nog ta det lugnt på den fronten ett bra tag framöver nu...

Sista dagen på St Kilda Festival. Saknade min CareBear därhemma
när jag såg detta, den ligger nerpackad i en svart sopsäck uppe på
vinden. Snyft:

Framför Luna Park. Vi var svintrötta här efter lördagens kalas, några
sekunder senare köpte vi pizza o gick hem:


"Den bilden får du INTE lägga upp"...:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0