Weekend

Helgen har börjat med lite runtstrosande på vår närmaste marknad, South Melbourne Market. Här kan man köpa massa gott att fylla upp frysen och kylskåpet med. Jag tror vi lyckades med vår första storhandling faktiskt. Inte ens hemma i Götet där vi hade bil och allt lcykades vi handla mer än för dagen. Suck. Ajja, ikväll ska vi i alla fall laga vår egna pizza och bara softa.

S är påväg ut med kiten, och jag ska nog läsa lite och sen springa. Jag är på min sista bok nu, hade med mig 10 tror jag. Vi är för övrigt värsta aktiva paret här ska ni veta. Sportar varje dag, festar aldrig (nåja, nästan aldrig) och många av våra samtal handlar om föregående nämnda. Ja, det blev inte riktigt som man trodde här, i vissa avseenden. Det blev nog bättre! Nu är vi verkligen inne i vardagen i och för sej, och det är skönt att man lagt en grund för hur man vill ha vardagen hemma sen igen också. Man får klarhet i ganska mycket när man är här. Saker som man funderat på inför framtiden och hur man vill leva det fortsatta livet hemma blir allt tydligare. Inte lika grått, suddigt och ouppnåeligt längre.

Hoppas ni får en bra helg, ska se om vi kan fånga nån av er på Skype senare. Just nu sover ni väl och drömmer hela högen.

Sportar min nya tröja för 40 spänn. Jag haffa den sista i min storlek!
Visst skriker det bargain... och mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0