Häng med på en liten runda

Jag har lagt springningen på hyllan i några dagar eftersom jag fått lite ont i benhinnorna. Men träningen slipper jag inte undan ändå. Om det är nåt jag lyckas hålla igång under vistelsen här så är det kroppen. Jag har ju hört historier om att ALLA som åker utomlands under en längre tid går upp minst 5-10 kg. Men det kanske gäller personer som festar 4 ggr i veckan och äter mycket skräpmat. Så, jag kanske inte är riskgruppen trots allt?! Nej, inte än i alla fall.

Nu ska ni i alla fall få kika in lite på min nya 8 kilometers runda längs med "östkusten" eller vad man ska kalla det. Österut längs med bukten. Det är min nya favoritrunda, mest för att jag tycker om utsikten och närheten till havet. En gåstig längs med vågorna kan ju inte vara annat än vacker, eller hur?! Jag älskar min lilla runda och blir förvånad varje gång över hur fint det är.

Här spatserar jag:


Dessa skor har jag fått rejäl använding för vill jag lova:

Utkikstorn:

Elwood Beach, här vänder jag alltid och går tillbaks:

Fin bild jag fick till va:

Fötterna är fortfarande med:

Bild tagen uppe från utkiksplatsen. Man ser ända hem till oss. Ni vet
vilket hus hoppas jag:


På väg hem igen:

Finfina leksaker:


Och så var rundan nästan slut... Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anne-Britt

Ja nå har jeg vært med deg på en vakker tur! Når man går i stenden for å spirnge har man mer tid til å se også.

Ta vare på beina dine, de trenger sikkert litt hvile.

Klem fra Anne-Britt

2010-01-17 @ 07:54:49
Postat av: Anonym

Hej. Jag förstår att det är lätt att träna, vilken underbar promenad/spring väg. Underbara bilder. Här får vi fortfarande vänta på våren, tar säkert lång tid innan all vår snö är borta. Det som är skönt med detta vinterlandskap är att det är lite ljusare ute så här års. De som vill kan åka skidor, slalom och även fiska. Ja, som ni vet så har vi ju inte haft någon direkt vinter på många år här. Tobias var och pimpelfiskade i går. Han fick tre abborrar, så han var ganska nöjd. Nästa helg kommer Andreas och Angelika hem till oss. Chippen är för rolig, han hoppar och biter i Zimbas hår, han är rätt kaxig den lille Chippen :) ha det gott kramar från Anki

2010-01-17 @ 10:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0