hejdå germany :(

oj, jag tror minsann det regnat hela dan. vill ni veta en hemlighet? jag satt just och skrev ett väldigt sant och djupt inlägg men raderade allt. jag vet inte om jag vågar publicera? ;) borde jag? ;)

Synd att tyskland förlorade igår. mkt synd. jag älskar att titta på fotboll när tyskarna spelar. rolig fotboll. men nu är det slut med det. känns inte rätt att hålla på nån av de andra lagen när man inte känner nåt spec för nåt av landen. inte kul att titta då heller. hmm.. mmm...tycker inte om spanien iaf...

igår vart det utgång iaf, trots ledsna miner.. helt ok.. men kunde ju vart bättre. blev hyfsad tidig hemgång.

Jag och min fina lilla 91:a... Brukar skoja om att jag inte gillar personer under 89 (då jag är född). 
 Men Marica är för söt för att inte tycka om! <3




HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0