6 juni / Bella

Jahopp idag är det 6 juni, vilket innebär Sveriges nationaldag och att man får 8 timmars kompledigt. Gött. Men ja... annars är det väl inget specielt sådär... inte vad jag kan komma på i alla fall. Hmmm..........

JO..........  igår, alltså den 5 juni, så var det två år sen jag tog studenten.



HAHA nej, jag skojar såklart!
DET ÄR JU NINAS DAG IDAG!

GRATTIS till 26 år!

Förlåt jag kunde inte låta bli ;)

Förra året hade vi kul, då var det dubbel 25 års fest :)



Kommer ni ihåg? :)







Kommentarer
Postat av: Christina

Bella du är för rolig! Din studentfest var toppen och tiden har bara försvunnit sedan dess.

Förra året var det dubbelt 25-års-firande. Det var också en fest vi sent ska glömma. Tur att vi har så snälla grannar. Kul var det i alla fall. Vädret var strålande på båda festerna.

Puss mamma

2010-06-06 @ 17:22:32
Postat av: muränan

Bella! detta ska jag komma ihåg den 29 juli. Är inte det typ kurdistanska nationaldagen eller nåt?

2010-06-09 @ 11:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0