1 1/2 månad kvar i Melbourne

Nu har vi inte så många veckor kvar av vår vistele i Melbourne. Tiden har gått ganska fort, samtidigt som vi hunnit med så otroligt mycket. Det har inte direkt varit som att tiden bara försvunnit, den har verkligen blivit upplevd. Det känns väldigt längesen som vi satt på Landvetter flygplats och inte hade en aning om vad som väntades. Det har knappt varit någon hemlängtan, detta känns som vårat hem just nu och sen blir det ett annat hem. Jag skulle nog kunna känna mig hemma på många ställen tror jag. Nästa hem blir Norge och vi hoppas och tror på att det ska bli kanon. Annars är det bara att flytta igen, inte så mycket mer med det. Har börjat kika lite på jobb också, kan ju vara värt att börja kolla. Ångest alltså, men det är bara att ta den kallduschen och försöka njuta av den... eller nåt.

Annars har jag inte så mycket mer att säga för tillfället. Lite bilder här från AB och HE:s sista dag blir det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0