Formel 1

Michael Schumacher och de andra grabbarna laddar upp som bara den! Glöm inte att kika om ni är uppe tidigt, det börjar om en kvart tror jag. Jag följer med på tv medan Stian är på plats. Han är där med en arbetskamrat som också är lite intresserad av "sånt". Jag tyckte att 200 dollar var lite saftigt för mig som inte ser skillnad på en Audi och en Volvo, eller vilken annan som helst bil för den delen...

Jag ska väl sitta på balkongen och ha tv:n på samtidigt som jag hör det riktiga racet nån kilometer bort. Ganska coolt det med. Vädret är svett-varmt men ingen sol, vilket nog bara är skönt för alla tusentals människor som sitter i publiken. Får hoppas att regnet och den väntade Cold Change dröjer lite... Nu sjunger dom nationalsången här så jag får väl bänka mig.

Ha det så fint!




Kommentarer
Postat av: Anne-Britt og Hans-Erik

Vi så en del av Formel 1 på TV, men Stian var ikke å se i vrimelen, he, he. Det skedde mye av både skiftende vær og avkjøringer så utfordringene sto nok i kø for kjørerne. Det som var så morro var jo at vi kjente oss igjen i Albert Park og det som ble vist av Melbourne ellers!

God påske der nede,

klem fra oss

2010-03-29 @ 08:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0