I southwarf köpcenter



Vi är på Stians arbetsplats för nästsista gången. Ett par thermobyxor som var slut på lagret i vår förra beställning, är nu inne. Perfekt, det var det enda som S behövde i sin samling. I dagarna kommer vi skeppa hem ett stort paket med alla kläder, får hoppas det inte fastnar på vägen. ...... Sen ska vi boka Hostel för vår sista natt här i Melbourne nästa fredag. Då är vi ju hemlösa igen i och med att nycklarna är inlämnade. Idag har vart en riktig fixardag, allt inför avgång har skrivits ner på en prydlig lista! Vi har en del saker som ska bockas av, men det kommer gå galant! Det enda jag inte ser framemot är vaccineringsspruta inför Thailand... Fy, sist jag tog sänkan så spydde jag o svimmade efter att dom sugit ut blodet. Det är bättre när dom tillsätter nånting i och för sig, som nu. Det är just själva förlusten av blod som gör mig skakis, jag behöver varenda ml känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0