jag igen

Hejhej! Hoppas att bilden nedanför blev postad (Bestefars födelsedag, tog massa bilder då ser jag i mitt arkiv). Har inte riktigt fått klurat ut hur jag kan lägga upp bilder från mobilen på ett bra sätt... Tar väldigt lång tid som det är nu. ...... Har precis pratat med Åke på Skype, det var ett tag sen vi hördes så det var kul att ta en liten pratstund! ....... Lagar just nu tomatsoppa (intressant värre), men faktum är att jag är väldigt nöjd med mitt "nya" recept jag hittat på google. Krossade tomater är min nya favorit och det känns som jag äter det varje dag nu, i nån form liksom. ...... Stian springer hem från jobbet idag. Vi har bestämt oss för att inte köpa några fler busskort nämligen, reskassan börjar eka tomt. Så det är bara att röra på fläsket. Nejdå oroa er inte. Det var ett skämt. Men han springer faktiskt pga egen lust hehe... ....... Puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0