Joggat

Ja, vad är klockan? 10.30 och jag har vart uppe sen 9.00 och joggat! det ni... Jag tror jag har gjort "en nina".

Känns skönt! Det är jättehärligt väder här idag. Och vinden är så skön och det doftar så gott! SOMMARN är kommen! :)

Ikväll fyller en kompis 25 och hans flickvän har ordnat en lite enkel överraskningsfest som vi ska på ikväll! det har jag sett fram emot hela veckan så det ska bli kul. Blir även Hard Rock där vi bokat bord och ska titta på Bayern - Inter. Hm, jag tror inte han läser min blogg! :P

Nu ska jag dricka upp min cappuccino och ta en dusch!

PUNKT!

(Tittade på fotboll igår, denna blev rätt rolig)



Johan gör mål!


Kommentarer
Postat av: Christina

Bella har du joggat??? Kors i taket! Om det stämmer så är det riktigt bra gjort av dig. Kom igen och låt det bli en vana. "Kramis" Gratta Johhan till målen.

2010-05-22 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0