smashbox

Nu är dte väl på tiden med lite uppdatering från gbg?! Inte sant... Har lite dötid nu i väntan på att födelsedagsbarnet + man och valp ska komma (Eller egentligen fyller hon väl på tisdag men vi firar det idag med god mat och lite paket)... Mysigt va?

Jag unnade mig faktiskt en ögonskugga från Smashbox som jag verkligen kan rekomendera idag. Twilight hette den... Eller ptja, lita kanske inte på mig som nästan aldrig använder ögonskuggor men denna verkar riktigt bra tycker jag. Ibland när man har handlat känner man att wow vad nöjd jag är med det jag köpte, jag längtar tills jag får använda det. Just precis så känner jag med denna skugga! :)


Jag och busiga men söta Chip, valborg 2010


Kommentarer
Postat av: Christina

Så söta ni är tillsammans. Ser nästan ut som du har på dig den nya ögonskuggan.

Ja nu har vi redan hunnit fira födelsedagsbarnet.

2010-05-16 @ 18:57:04
Postat av: Nina

2 söta, men chippen är ju OND han ;)

2010-05-17 @ 05:05:53
URL: http://sistersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0